In Office 365 beschik je ook over je e-mail en agenda. De logische vraag is, waarom zou ik de e-mail en agenda in Office 365 gebruiken? Ik heb mijn e-mail en agenda al en deel dit al over al mijn apparaten. Hiervoor heb ik toch geen Office 365 nodig? Dat klopt. Je e-mail en agenda zijn op veel manieren te synchroniseren met al je apparaten. Toch biedt Office 365 hiernaast nog veel andere mogelijkheden.
In Office 365 gebruik je alle verschillende software in één account. Het voordeel hiervan is het onderlinge samenwerken van al deze stukken software. Vanuit je e-mail en agenda kun je al je andere Office 365-software aansturen. Nodig je vanuit de agenda in Office 365 iemand uit, dan zorgt Office 365 dat alles klaar staat. Geef je aan dat je een online vergadering wilt starten, dan zorgt Office 365 voor een link waar alle deelnemers op klikken. De rest gebeurt hierna automatisch. Zo hoef je geen nummers en linkjes meer te onthouden. Wil je bestanden delen, dan heb je vanuit de e-mail direct toegang tot alle bestanden in de cloud.
Naast het direct aansturen van alles binnen Office 365 binnen je e-mail en agenda, heb je ook één locatie met al je contactpersonen. De lijst met contactpersonen voor je e-mail en agenda zijn ook te gebruiken voor het delen van cloudbestanden. Één lijst met contactpersonen die je in al je zakelijke software kunt gebruiken. Zo hoef je geen verschillende programma’s met verschillende contactpersonen te doorlopen om iemand een e-mail te sturen, of te bellen via Skype voor bedrijven.
Makkelijker samenwerken en informatie delen? Gebruik social media op kantoor!
Bespaar tijd met efficiëntere samenwerking
‘Even geduld, uw software-update wordt geïnstalleerd…’
Belangrijke bestanden buiten mijn controle
Licentie altijd bij de hand
3 redenen om te kiezen voor ‘Skype voor bedrijven’
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.