het logo van office 365

Office Delve


Zoeken en ontdekken

Relevante personen, content en gesprekken zoeken

Gebruik Office Delve om snel relevante personen, inhoud en gesprekken te zoeken. Delve haalt aangepaste inhoud voor u boven water op basis van waaraan u werkt en welke trends rondom u plaatsvinden in Office 365.

Office Delve is standaard inbegrepen bij Office 365 Essentials, Premium, Enterprise 1, Enterprise 3 en Enterprise 5

Voordelen

Relevante zoekresultaten
Persoonlijke startpagina
Automatisch content management
Personen en documenten samen brengen

Vinden wat u zoekt

Met Office 2016 verloopt het gezamenlijk maken van documenten nog soepeler; het is eenvoudiger om documenten te delen en samen te werken. Gebruik cocreatie, chatten en (video)gesprekken om werk samen snel gedaan te krijgen.

Ontdekken en ontdekt worden

In Delve heeft u een persoonlijke startpagina waar u de activiteiten in documenten overziet. Wat u ziet in Delve, verschilt van wat uw collega’s zien. Delve bekijkt de profielen van u en uw collega's en analyseert de taken. Deze analyse zorgt voor een dynamische en persoonlijke startpagina waarmee u altijd het laatste overzicht heeft.

Privacy

Uw documenten zijn veilig in Delve, er worden nooit machtigingen gewijzigd en alleen u kunt uw persoonlijke documenten bekijken. U kiest er zelf voor wanneer u documenten wilt delen met collega's. Daarom ziet u ook alleen documenten waarvoor u gemachtigd bent om deze te openen. U hebt altijd zelf de controle.

Microsoft Office 365 gratis uitproberen

Probeer nu 2 licenties 1 maand gratis