Bestellen / facturen



Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. In Mijn Account kunt u deze direct online betalen, bijvoorbeeld met iDEAL, PayPal of creditcard.


Hoe voeg ik nieuwe licenties toe aan mijn huidige Office 365-account?

Nieuwe licenties vraagt u eenvoudig aan via onze website. U ontvangt een e-mail wanneer de nieuwe licenties zijn toegevoegd aan uw account. Dit kan een paar minuten duren.


Hoe upgrade ik mijn huidige licentie?

U geeft een upgrade via het supportformulier aan ons door. Bij het onderwerp kiest u ‘Microsoft-producten’. In het bericht geeft u aan om welke licentie u wilt upgraden, wat de nieuwe licentie is en om welke gebruiker het gaat. Wij zeggen uw huidige licentie op en koppelen de nieuwe licentie aan uw omgeving. U ontvangt van ons een e-mail wanneer de upgrade is voltooid.


Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met alle bekende creditcards en het bedrag van uw abonnement wordt op uw creditcardafschrift vermeld. Bij Office 365 Enterprise- en Office 365 Business-abonnementen kunt u een factuur ontvangen en wordt u maandelijks of jaarlijks gefactureerd, afhankelijk van de gekozen services. U ontvangt een e-mailbericht wanneer uw factuur klaar staat.


Wat is het verschil tussen maandelijkse en jaarlijkse betaling?

Er zijn verschillende betalingsopties beschikbaar om u de meeste flexibiliteit te bieden. Office 365 Business, Business Essentials en Business Premium-abonnementen zijn beschikbaar met maandelijkse en met jaarlijkse betaling. De Office 365 Enterprise-abonnementen (inclusief afzonderlijke Enterprise-abonnementen zoals Exchange Online) en Office 365 ProPlus zijn beschikbaar voor jaarabonnementen.

  • Maandabonnement: u betaalt per maand en kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen.
  • Jaarabonnement: u registreert zich voor een abonnement voor één jaar, het bedrag wordt dan in één keer in rekening gebracht. Bij sommige pakketten ontvangt u een korting wanneer u dit per jaar afneemt.

Krijgen bedrijven volumekortingen?

Ja, vanaf 50 licenties krijgt u van ons een korting. Neem hiervoor contact op met onze salesafdeling via 038-2305010.


Kan ik overstappen naar andere Office 365-abonnementen?

Ja. Als u wilt upgraden, kunt u uw account overzetten naar een ander abonnement. U kunt bijvoorbeeld upgraden van een Office 365 Business-abonnement naar een Office 365 Enterprise-abonnement. Wilt u upgraden of downgraden, neem dan contact op met onze klantenservice via 038-8509600.


Kan ik verschillende Office 365-abonnementen combineren en op elkaar afstemmen?

Ja, u kunt verschillende Office 365-abonnementen combineren en op elkaar afstemmen. Houd er rekening mee dat er enkele licentiebeperkingen zijn op abonnementsniveau. De abonnementen voor Office 365 Business, Business Essentials en Business Premium hebben elk een limiet van 300 gebruikers, terwijl voor de Enterprise-abonnementen een onbeperkt aantal gebruikers geldt. U kunt bijvoorbeeld 300 Business Premium-gebruikers, 300 Business Essentials-gebruikers en 500 Enterprise E3-gebruikers op één account kopen.