Home Zoeken Domeinnamen en SSL E-mail Hosting & VPS Website Office 365 Cloud & Backup Over ons Support Inloggen

E-mail

Wat betekent de specificatie Toegangsbeheer voor documenten en e-mail?

Bij ‘Toegangsbeheer voor documenten en e-mail’ kunt u instellen wie u toegang geeft tot uw documenten en e-mail. U kunt ook personen toegang geven die zelf niet beschikken over Office 365.

Wat betekent de specificatie Geavanceerde e-mail?

Geavanceerde e-mail is Exchange online. Met Exchange Online kunt u makkelijk postvakken, agenda's, taken en contacten delen met gebruikers in uw omgeving. Met Geavanceerde e-mail heeft u volledige controle plus de betrouwbaarheid en veiligheid die u nodig heeft.

Wat heb ik nodig om e-mail af te nemen via Office 365?

U krijgt standaard een e-mailadres bij alle licenties van Office 365, met uitzondering van de Business- en ProPlus-licentie. Het e-mailadres van Office 365 is ook uw gebruikersnaam. U kunt ook een bestaande domeinnaam die u bij Yourhosting heeft geregistreerd meenemen naar Office 365 en e-mailadressen met deze domeinnaam maken. Gebruikt u een eigen domeinnaam, dan is het nodig dat u MX-records wijzigt. Lees hiervoor onze quick start guide.

Zit mijn e-mailruimte bij OneDrive inbegrepen?

Nee. Bij elke licentie van Office 365, met uitzondering van de Business- en ProPlus-licentie, zit individuele opslag van 50 GB voor uw e-mail en agenda.

Hoe download ik applicaties?

Het systeem begeleidt u stap voor stap door de installatie van de software.

Hoe maak ik een e-mailadres aan?

Bij het aanmaken van een nieuwe gebruiker wordt direct een e-mailadres aangemaakt. Dit e-mailadres is tevens de gebruikersnaam. De beheerder kan het gedeelte achter de '@' wijzigen naar een eigen domeinnaam.

Hoeveel mailboxen kan ik aanmaken met één licentie?

Per licentie kunt u één mailbox (inclusief agenda, taken en contacten) aanmaken.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018