Verlengen / opzeggen



Wordt mijn licentie automatisch verlengd?

Uw licentie wordt automatisch verlengd. Heeft u een maandabonnement, dan verlengen we de licentie met een maand. Jaarlicenties verlengen we weer met een jaar. Wilt u uw licentie opzeggen, dan ontvangen wij uw opzegging graag minimaal een week van tevoren via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account.


Wat gebeurt er met mijn opgeslagen bestanden als mijn abonnement verloopt?

Uw bestanden blijven 90 dagen na het verlopen van uw abonnement opgeslagen op de Microsoft-servers. Na 90 dagen wordt alle data vernietigd.


Wordt een licentie per direct opgezegd of per einde contract?

De opzegging geldt per einde contract. De resterende tijd van uw contract kunnen helaas wij niet crediteren. U kunt de resterende tijd tot uw contract afloopt natuurlijk nog wel volop gebruikmaken van uw licentie.


Hoe upgrade ik mijn huidige licentie?

U geeft een upgrade via het supportformulier aan ons door. Bij het onderwerp kiest u ‘Microsoft-producten’. In het bericht geeft u aan welke licentie u wilt upgraden, wat de nieuwe licentie is en om welke gebruiker het gaat. Wij zeggen uw huidige licentie op en koppelen de nieuwe licentie aan uw omgeving. U ontvangt van ons een e-mail wanneer de upgrade is voltooid.


Hoe downgrade ik mijn huidige licentie?

U geeft een downgrade via het supportformulier aan ons door. Bij het onderwerp kiest u ‘Microsoft-producten’. In het bericht geeft u aan welke licentie u wilt downgraden, wat de nieuwe licentie is en om welke gebruiker het gaat. Wij zeggen uw huidige licentie op en koppelen de nieuwe licentie aan uw omgeving. U ontvangt van ons een e-mail wanneer de downgrade is voltooid.


Hoe kan ik opzeggen?

U zegt uw licenties op via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account. Klik achter het juiste pakket op ‘verwijderen’. Uw producten worden per einde looptijd opgezegd. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer uw producten zijn opgezegd.