Administratief


Verhuizen


Kan ik mijn huidige e-mailomgeving verhuizen naar Yourhosting?

Ja, dat kan. Easymove is dé verhuistool waarmee u eenvoudig uw e-mail, e-mailmappen, contacten, notities, taken en agenda verhuist naar uw Exchange Online-omgeving bij Yourhosting. Uw huidige instellingen, zoals mailboxen, aliassen en mailinglijsten kunt u niet overzetten. Voordat u uw account kunt overzetten, maakt u eerst mailboxen aan in de Exchange Online-omgeving.

Bestellen / facturen


Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. In Mijn Account kunt u deze direct online betalen, bijvoorbeeld met iDEAL, PayPal of creditcard.


Hoe voeg ik nieuwe licenties toe aan mijn huidige Exchange Online-account?

Nieuwe licenties vraagt u eenvoudig aan via onze Exchange Online-pagina. U ontvangt een e-mail wanneer de nieuwe licenties zijn toegevoegd aan uw Exchange Online-account. Dit duurt maximaal 24 uur.


Hoe bestel ik (extra) Exchange Online-licenties?

  • Ga naar de shop;
  • Klik op ‘Kies je Exchange Online-product’;
  • Selecteer het gewenste abonnement;
  • Kies het aantal gewenste licenties. Klik vervolgens op 'Toevoegen';
  • Klik op 'Ga verder';
  • Vul in de blauwe kolom uw klantnummer en wachtwoord in en klik op 'Inloggen';
  • Selecteer uw betaalwijze en ga akkoord met de algemene voorwaarden;
  • Klik op 'Bevestigen en betalen';
  • Uw extra Exchange Online-account is besteld en wordt binnen 24 uur uitgeleverd.

Hoe kan ik betalen?

Bij uw eerste bestelling kunt u uw factuur betalen met iDEAL, PayPal of creditcard. Als uw account eenmaal geactiveerd is, past u op elk gewenst moment de betaalwijze aan. Vanaf dat moment is het ook mogelijk om te kiezen voor automatische incasso of bankoverschrijving.


Wat is het verschil tussen maandelijkse en jaarlijkse betaling?

Er zijn verschillende betalingsopties beschikbaar om u de meeste flexibiliteit te bieden. De Exchange Online plans zijn beschikbaar met maandelijkse en met jaarlijkse betaling.

  • Maandabonnement: u betaalt per maand en kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen.
  • Jaarabonnement: u registreert zich voor een abonnement voor één jaar, het bedrag wordt dan in één keer in rekening gebracht. Bij sommige pakketten ontvangt u een korting wanneer u dit per jaar afneemt.

Krijgen bedrijven volumekortingen?

Ja, vanaf 50 licenties krijgt u van ons een korting. Neem hiervoor contact op met onze salesafdeling via 038-2305010.

Verlengen / opzeggen


Wordt mijn licentie automatisch verlengd?

Uw licentie wordt automatisch verlengd. Heeft u een maandabonnement, dan verlengen we de licentie met een maand. Wilt u uw licentie opzeggen, dan ontvangen wij uw opzegging graag minimaal één maand van te voren via het supportformulier.


Hoe lang behoud ik mijn e-mail en data als ik mijn Exchange Online-abonnement opzeg?

Wanneer u uw abonnement opzegt, blijft uw Exchange Online-omgeving nog 30 dagen na de opzegdatum actief. In die 30 dagen heeft u nog toegang tot uw e-mails en data. Na 30 dagen wordt alle data vernietigd.


Wordt een licentie per direct opgezegd of per einde contract?

De opzegging geldt per einde contract. De resterende tijd van uw contract kunnen helaas wij niet crediteren. U kunt de resterende maanden natuurlijk nog volop gebruik maken van uw licentie.


Hoe kan ik opzeggen?

U zegt uw licenties op via het supportformulier. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer uw producten zijn opgezegd. Dit duurt maximaal 24 uur. Heeft u geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Vragen Exchange Online