Bestellen / facturen OneDrive voor Bedrijven



Hoe bestel ik OneDrive voor Bedrijven?

  • Ga naar de website;
  • Klik op ‘Bestel’ bij de gewenste licentie, u gaat nu naar de shop;
  • Kies het aantal gewenste licenties. Klik vervolgens op 'Toevoegen';
  • Klik op 'Ga verder';
  • Maak een account aan of vul in de blauwe kolom uw gegevens in en klik op 'Inloggen';
  • Selecteer uw betaalwijze en ga akkoord met de algemene voorwaarden;
  • Klik op 'Bevestigen en betalen';
  • Uw licenties worden binnen een paar minuten uitgeleverd.

Wordt mijn product automatisch verlengd?

Uw licentie wordt automatisch verlengd. Heeft u een maandabonnement, dan verlengen we de licentie met een maand. Wilt u uw licentie opzeggen, dan ontvangen wij uw opzegging graag minimaal één maand van tevoren via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account.


Hoe snel is mijn account actief?

Wanneer u uw huidige OneDrive-licenties verhuist naar Yourhosting, krijgt u geen nieuw account. Wij nemen het beheer van uw huidige licenties over. Uw huidige account blijft dus actief.


Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. In Mijn Account kunt u deze direct online betalen, bijvoorbeeld met iDEAL, PayPal of creditcard.


Hoe upgrade ik mijn OneDrive voor Bedrijven-licentie naar een Office 365-licentie?

Bent u op zoek naar een complete oplossing voor online samenwerken, upgrade dan naar Office 365. OneDrive voor Bedrijven zit standaard in elk abonnement van Office 365.

U geeft een upgrade via het supportformulier aan ons door. Bij het onderwerp kiest u ‘Microsoft-producten’. In het bericht geeft u aan welke licentie u wilt upgraden met daarbij de nieuwe Office 365-licentie en om welke gebruiker het gaat. Wij zeggen uw oude licentie op en koppelen de nieuwe licentie aan uw omgeving. U hoeft hierbij geen data over te zetten. U ontvangt een e-mail wanneer de upgrade is voltooid.


Hoe kan ik betalen?

Bij uw eerste bestelling kunt u uw factuur betalen met iDEAL, PayPal of creditcard. U ontvangt een e-mailbericht wanneer uw factuur klaarstaat.


Wat is het verschil tussen maandelijkse en jaarlijkse betaling?

Er zijn verschillende betalingsopties beschikbaar om u de meeste flexibiliteit te bieden.

  • Maandabonnement: u betaalt per maand en kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen.
  • Jaarabonnement: u registreert zich voor een abonnement voor één jaar, het bedrag wordt dan in één keer in rekening gebracht. Voor het jaarabonnement betaalt u minder per jaar dan voor het maandabonnement.

Krijgen bedrijven volumekortingen?

Ja, vanaf 50 licenties krijgt u van ons een korting. Neem hiervoor contact op met onze salesafdeling via 038-2305010.