Bestellen / facturen



Hoe bestel ik Skype voor Bedrijven?

  • Ga naar de website;
  • Selecteer het gewenste abonnement en klik op ‘Bestel’;
  • Kies het aantal gewenste licenties. Klik vervolgens op ‘Voeg toe aan winkelmandje’;
  • Maak een account aan of vul in de blauwe kolom uw gegevens in en klik op 'Inloggen';
  • Klik op ‘Ga verder’;
  • Selecteer uw betaalwijze en ga akkoord met de algemene voorwaarden;
  • Klik op 'Bevestigen en betalen';
  • Skype voor Bedrijven wordt binnen een paar minuten uitgeleverd.

Wordt mijn product automatisch verlengd?

Uw licentie wordt automatisch verlengd. Heeft u een maandabonnement, dan verlengen we de licentie met een maand. Wilt u uw licentie opzeggen, dan ontvangen wij uw opzegging graag minimaal een week van tevoren via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account.


Hoe upgrade ik Skype voor Bedrijven Plan 1 naar Plan 2?

Heeft u Skype voor Bedrijven Plan 1 en wilt u upgraden naar Plan 2 met meer mogelijkheden? Ga dan naar de productpagina en bestel daar uw Plan 2-licentie. Geef vervolgens via het supportformulier aan dat uw bestelling dient als upgrade van uw bestaande Plan 1-licentie.


Hoe downgrade ik Skype voor Bedrijven Plan 2 naar Plan 1?

Heeft u Skype voor Bedrijven Plan 2 en wilt u downgraden naar Plan 1? Ga dan naar de productpagina en bestel daar uw Plan 1-licentie. Geef vervolgens via het supportformulier aan dat uw bestelling dient als downgrade van uw bestaande Plan 2-licentie.


Worden er kosten gecrediteerd als ik mijn licentie upgrade of downgrade?

De kosten van uw oude licenties worden niet gecrediteerd. Dat betekent dat u betaalt zo lang uw abonnement loopt. Wilt u upgraden of downgraden, bestel dan uw nieuwe abonnement op het moment dat uw oude afloopt. Zo betaalt u niet voor twee abonnementen.


Hoe combineer ik Skype voor Bedrijven met Office 365?

U kunt Skype voor Bedrijven als los abonnement afnemen, maar ook als onderdeel van Office 365. Skype voor Bedrijven Plan 1 is inbegrepen bij de meeste Office 365-abonnementen, met uitzondering van Business.

Skype voor Bedrijven Plan 2 zit alleen bij het Enterprise 5-abonnement. U kunt Skype voor Bedrijven Plan 2 ook los bestellen. Wij koppelen de licenties vervolgens aan uw beheeromgeving van Office 365. Zo maakt u optimaal gebruik van Office 365 in combinatie met Skype voor Bedrijven Plan 2.


Hoe snel is mijn account actief?

Uw bestelling wordt binnen een paar minuten uitgeleverd.


Hoe snel is mijn account actief na verhuizing?

Wanneer u uw huidige Skype voor Bedrijven-licenties verhuist naar Yourhosting, krijgt u geen nieuw account. Wij nemen het beheer van uw huidige licenties over. Uw huidige account blijft dus actief.


Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. In Mijn Account kunt u deze direct online betalen, bijvoorbeeld met iDEAL, PayPal of creditcard.


Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met alle bekende creditcards en het bedrag van uw abonnement wordt op uw creditcardafschrift vermeld. U ontvangt een e-mailbericht wanneer uw factuur klaarstaat.


Wat is het verschil tussen maandelijkse en jaarlijkse betaling?

Er zijn verschillende betalingsopties beschikbaar om u de meeste flexibiliteit te bieden.

  • Maandabonnement: u betaalt per maand en kunt uw abonnement elke maand opzeggen.
  • Jaarabonnement: u registreert zich voor een abonnement voor één jaar, het bedrag wordt dan in één keer in rekening gebracht. Voor het jaarabonnement betaalt u minder per jaar dan voor het maandabonnement.

Krijgen bedrijven volumekortingen?

Ja, vanaf 50 licenties krijgt u van ons een korting. Neem hiervoor contact op met onze salesafdeling via 038-2305010.

Vragen Skype voor bedrijven