• 15 jaar ervaring
  • Persoonlijke support
  • 160.000 tevreden klanten

Administratiekosten

Als je betaalt met bankoverschrijving verwerken wij je betaling handmatig in onze administratie. Daarvoor rekenen we € 2.00 administratiekosten per factuur. Ook voor betalingen met creditcard of PayPal betaal je extra kosten per factuur. De hoogte van deze kosten hangt af van het totaalbedrag van je factuur.

Deze kosten in de toekomst besparen

Betaalwijze

Wil je de kosten voor het betalen met bankoverschrijving, creditcard of PayPal voorkomen, kies dan voor betalen met iDEAL of automatische incasso. Volg onderstaande stappen om eenvoudig je betaalwijze aan te passen in Mijn Account:

  • Ga naar ‘Mijn gegevens;
  • Klik bij ‘Betaalwijze’ achter je huidige betaalwijze op ‘(wijzig)’;
  • Kies je gewenste betaalwijze, vul indien nodig je gegevens in en klik op ‘Bewaar’;
  • Vanaf je volgende factuur betaal je dan geen administratiekosten meer.

Factuur per post

Standaard versturen we onze facturen alleen per e-mail. Heb je ingesteld dat je je facturen ook per post wilt ontvangen, dan brengen we € 2.00 per ontvangen factuur in rekening. Wil je deze kosten besparen, volg dan onderstaande stappen in Mijn Account:

  • Ga naar ‘Mijn facturen;
  • Klik bij ‘Ontvangstwijze’ achter je huidige instelling op ‘(wijzig)’;
  • Kies voor ‘ Ik ontvang graag een factuurnotificatie per e-mail’ en klik op ‘Bewaar’;
  • Vanaf je volgende factuur betaal je deze kosten dan niet meer.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017