• 15 jaar ervaring
  • Persoonlijke support
  • 160.000 tevreden klanten

Opzeggen

Je betaalt je producten en diensten vooruit. Je kunt de diensten die je afneemt altijd opzeggen. Zeg je op binnen de standaard (wettelijke) bedenktijd van 14 dagen, dan kun je je beroepen op het herroepingsrecht. Bij de reden van je opzegging selecteer je de optie ‘Herroepingsrecht’. Je ontvangt dan de kosten voor je producten en diensten terug. Je kunt hier alleen gebruik van maken als je als particulier staat geregistreerd. Voor zakelijke klanten geldt het herroepingsrecht niet.

Domeinnaam opzeggen

Een domeinnaam heeft een opzegtermijn van één maand. Volg onderstaande stappen om je domeinnaam op te zeggen:

  • Log in op Mijn Account en ga naar ‘Mijn producten’;
  • Klik op het pakket waar de domeinnamen onder staan;
  • Selecteer de domeinnamen die je wilt opzeggen en klik op ‘Opzeggen/Verhuizen’;
  • Klik op ‘Opzegging aanvragen’;
  • Vul de reden van opzegging in en klik op ‘Volgende’;
  • Vul je Mijn Account-wachtwoord in en klik op ‘Opzegging bevestigen’.
  • Je ontvangt binnen 24 uur de bevestiging van de opzegging per e-mail.

Pakket/service opzeggen

Een pakket/service heeft een opzegtermijn van één maand. Volg onderstaande stappen om je pakketten als Hosting en MijnWebsite op te zeggen:

  • Log in op Mijn Account en ga naar ‘Mijn producten’;
  • Klik op het pakket dat je wilt opzeggen;
  • Klik bij je pakket aan de rechterkant op ‘Opzeggen’;
  • Vul de reden van opzegging in en klik op ‘Volgende’;
  • Vul je Mijn Account-wachtwoord in en klik op ‘Opzegging bevestigen’.
  • Je ontvangt binnen 24 uur de bevestiging van de opzegging per e-mail.

Clouddienst opzeggen

Een clouddienst heeft een opzegtermijn van één week. Volg onderstaande stappen om je clouddiensten als Office 365 en Acronis op te zeggen:

  • Log in op Mijn Account en ga naar ‘Mijn cloudproducten’;
  • Klik op ‘Show products’;
  • Klik achter de licentie die je wilt opzeggen op ‘Annuleren’;
  • Bevestig vervolgens de annulering.

Extra producten opzeggen

Een extra product heeft een opzegtermijn van één maand. Volg onderstaande stappen om extra producten op te zeggen:

  • Log in op Mijn Account en ga naar ‘Mijn producten’;
  • Klik op het pakket waar de extra producten onder staan;
  • Selecteer het product onder ‘Extra producten’ en klik aan de rechterkant op ‘Opzeggen’;
  • Vink het product aan dat je wilt opzeggen;
  • Vul je Mijn Account-wachtwoord in en klik op ‘Opzeggen’;
  • Wij zeggen het extra product per direct op, deze actie kun je niet ongedaan maken.
  • Je ontvangt binnen 24 uur de bevestiging van de opzegging per e-mail.

Verhuizen

Heb je je domeinnaam verhuisd naar een andere provider, beëindig dan je contract met Yourhosting via een opzegging in Mijn Account om een vervolgfactuur te voorkomen.

Opzegtermijn

Je kunt je diensten altijd opzeggen. Hierbij geldt voor de meeste producten een opzegtermijn van één maand. Alleen bij onze clouddiensten zoals Office 365 en Acronis geldt een opzegtermijn van één week. Wil je een nieuwe factuur voorkomen? Zorg er dan via Mijn Account voor dat je opzegging uiterlijk voor de opzegtermijn bij ons bekend is.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017