• 15 jaar ervaring
  • Persoonlijke support
  • 160.000 tevreden klanten

Ik heb opgezegd. Waarom krijg ik alsnog een factuur?

Wil je je producten voor een volgend jaar opzeggen, doe dat dan één maand voor ingang van het nieuwe contractsjaar. Een contractsjaar begint op de eerste dag van de factuurmaand. Ben je bijvoorbeeld in september klant geworden, dan is september je factuurmaand en is je uiterlijke opzegdatum 1 augustus.

Wanneer wij geen (tijdige) opzegging ontvangen, verlengen wij producten automatisch voor de periode van een jaar. Je kunt via Mijn Account een opzegging aanvragen waarmee je per volgend jaar opzegt.

Bevestiging van ontvangst

Wanneer wij een opzegging ontvangen, versturen wij hiervan altijd een bevestiging per e-mail naar het e-mailadres dat in ons systeem bekend is. Heb je deze e-mail na tien werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze administratie-afdeling om te controleren of je opzegging is ontvangen.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018