Home Zoeken Domeinnamen en SSL E-mail Hosting & VPS Website Office 365 Cloud & Backup Over ons Support Inloggen

Hoe ontvang ik e-mail op mijn Apple-apparaat?

Ontvang je opeens geen e-mails meer op je Apple-apparaat? Het kan zijn dat in de instellingen het poortnummer automatisch is aangepast. Volg de stappen hieronder en controleer je instellingen voor Mac Mail, iPhone of iPad.

Mac Mail

  • Ga naar ‘Mail;
  • Ga vervolgens naar ‘Voorkeuren’ > ‘Accounts’;
  • Selecteer het juiste account;
  • Ga naar ‘Geavanceerd’;
  • Zorg dat SSL uit staat en dat de poort bij IMAP op 143 staat en bij POP3 op 110.

iPhone / iPad

  • Ga naar ‘Instellingen’;
  • Ga vervolgens naar ‘Mail’ > ‘Contacten’ > ‘Kalenders’;
  • Selecteer het juiste account;
  • Scroll naar beneden en kies ‘Geavanceerd’;
  • Zorg dat SSL uit staat en dat de poort bij IMAP op 143 staat en bij POP3 op 110.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018