Ontvang je opeens geen e-mails meer op je Apple-apparaat? Het kan zijn dat in de instellingen het poortnummer automatisch is aangepast. Volg de stappen hieronder en controleer je instellingen voor Mac Mail, iPhone of iPad.
Mac Mail
Ga naar ‘Mail;
Ga vervolgens naar ‘Voorkeuren’ > ‘Accounts’;
Selecteer het juiste account;
Ga naar ‘Geavanceerd’;
Zorg dat SSL aan staat en dat de poort bij IMAP op 993 staat en bij POP3 op 995.
iPhone / iPad
Ga naar ‘Instellingen’;
Ga vervolgens naar ‘Mail’ > ‘Contacten’ > ‘Kalenders’;
Selecteer het juiste account;
Scroll naar beneden en kies ‘Geavanceerd’;
Zorg dat SSL aan staat en dat de poort bij IMAP op 993 staat en bij POP3 op 995.
Bestel nu je E-mail 2-pakket voor slechts
€ 4,60 p/mnd
Yourhosting.nl gebruikt cookies zodat de website goed werkt en om jou als bezoeker de meest relevante informatie te tonen. Druk op OK om hiermee akkoord te gaan of ga naar instellingen om je cookievoorkeuren te wijzigen en voor meer informatie.
OK
Om jouw ervaringen op onze website te verbeteren, maken we gebruik van cookies.
Deze cookies gebruiken we voor analyse, het delen op social media en om jou persoonlijke advertenties te bieden.
Met deze cookies verzamelen we informatie over het gebruik van onze website en het delen van berichten op social media.
Noodzakelijke cookies onthouden jouw websitevoorkeuren en verzamelen anonieme gegevens over het gebruik van de website.