Hoe ontvang ik e-mail op mijn Apple-apparaat?


Ontvang je opeens geen e-mails meer op je Apple-apparaat? Het kan zijn dat in de instellingen het poortnummer automatisch is aangepast. Volg de stappen hieronder en controleer je instellingen voor Mac Mail, iPhone of iPad.


Mac Mail

  • Ga naar ‘Mail;
  • Ga vervolgens naar ‘Voorkeuren’ > ‘Accounts’;
  • Selecteer het juiste account;
  • Ga naar ‘Geavanceerd’;
  • Zorg dat SSL uit staat en dat de poort bij IMAP op 143 staat en bij POP3 op 110.

iPhone / iPad

  • Ga naar ‘Instellingen’;
  • Ga vervolgens naar ‘Mail’ > ‘Contacten’ > ‘Kalenders’;
  • Selecteer het juiste account;
  • Scroll naar beneden en kies ‘Geavanceerd’;
  • Zorg dat SSL uit staat en dat de poort bij IMAP op 143 staat en bij POP3 op 110.

Bestel nu je E-mail 2-pakket voor slechts € 4.50 p/mnd

6 GB e-mailruimte
60 mailboxen

Bestel