Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Direct na je bestelling staat je factuur klaar in Mijn Account. Je ontvangt hier ook een e-mail van. In Mijn Account kun je je factuur direct voldoen, bijvoorbeeld met iDEAL, PayPal of creditcard.

Hoe bestel ik (extra) licenties?

Via deze stappen bestel je eenvoudig het abonnement dat bij jou past. Alleen SharePoint Online en Project bestel je door contact met ons op te nemen.

  • Ga naar de websitepagina van het product dat je wilt bestellen;
  • Klik in het menu op ‘Prijzen’;
  • Selecteer het gewenste abonnement en klik op de bestelknop;
  • Kies het aantal gewenste licenties. Klik vervolgens op 'Voeg toe aan winkelmandje';
  • Ben je al klant? Vul dan je klantnummer en wachtwoord in en klik op 'Inloggen';
  • Ben je nog geen klant, vul dan je gegevens in;
  • Klik op ‘Ga verder’;
  • Selecteer je betaalwijze en ga akkoord met de algemene voorwaarden;
  • Klik op 'Bevestigen en betalen';
  • Je producten worden binnen een paar minuten uitgeleverd.

Hoe bestel ik een proeflicentie?

Van de meeste abonnementen van Office 365, OneDrive voor Bedrijven en Exchange Online kun je een proeflicentie afnemen. Zo kun je eerst kijken of het product iets voor je is, voordat je besluit om het aan te schaffen. Klik hieronder op de proeflicentie die je wilt bestellen:

Hoe upgrade of downgrade ik mijn huidige licentie?

Een upgrade of downgrade geef je via het supportformulier aan ons door. Bij het onderwerp kies je 'Microsoft-producten'. In het bericht geef je aan welke licentie je wilt upgraden of downgraden, wat de nieuwe licentie wordt en om welke gebruiker het gaat. Wij zeggen je huidige licentie op en koppelen de nieuwe licentie aan je omgeving. Je ontvangt een e-mail van ons wanneer de upgrade of downgrade is voltooid.

Worden er kosten gecrediteerd als ik mijn licentie upgrade of downgrade?

De kosten van je oude licentie worden niet gecrediteerd. Je betaalt zolang je abonnement loopt. Als je wilt upgraden of downgraden, kun je het beste nieuwe abonnement bestellen op het moment dat de oude afloopt. Zo betaal je niet voor twee abonnementen.

Wat is het verschil tussen maandelijkse en jaarlijkse betaling?

De producten van Microsoft kun je per maand en per jaar afnemen.

  • Maandabonnement: je betaalt per maand en je kunt je abonnement op elk gewenst moment opzeggen.
  • Jaarabonnement: je neemt een abonnement af van één jaar, het bedrag wordt dan in één keer in rekening gebracht. Bij sommige producten is een jaarabonnement voordeliger dan een maandabonnement.

Krijgen bedrijven volumekortingen?

Ja, vanaf 50 maandlicenties krijg je van ons een korting. Neem hiervoor contact op met een van onze accountmanagers via 038-2305010.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017