• 15 jaar ervaring
  • Persoonlijke support
  • 160.000 tevreden klanten

Wordt mijn licentie automatisch verlengd?

Je licentie wordt automatisch verlengd met dezelfde looptijd. Wil je je licentie opzeggen, dan ontvangen wij je opzegging graag minimaal een week van tevoren via 'Mijn cloudproducten' in Mijn Account.

Wat gebeurt er met mijn opgeslagen bestanden als mijn abonnement verloopt?

Je bestanden blijven 90 dagen na het verlopen van je abonnement opgeslagen op de Microsoft-servers. Na 90 dagen wordt alle data vernietigd.

Wordt een licentie per direct opgezegd of per einde contract?

De opzegging geldt per einde contract. De resterende tijd van je contract kunnen we niet crediteren omdat wij de licentie al voor de hele looptijd hebben ingekocht. Je kunt de resterende tijd nog volop gebruikmaken van je licentie.

Hoe kan ik opzeggen?

Je zegt je licentie op via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account. Klik achter de juiste licentie op ‘verwijderen’. Je ontvangt van ons een bevestiging wanneer je producten zijn opgezegd. Dit duurt maximaal 24 uur. Heb je geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2017