Nieuws

We houden je graag op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van nieuwe producten, acties en actualiteiten binnen de IT.

Betere bereikbaarheid van onze klantenservice

1 november 2018

Je kent het misschien wel: je hebt een vraag over een product of dienst van een bedrijf en om daar antwoord op te krijgen, sta je minutenlang in de wacht aan de telefoon. Vervelend, tijdrovend en vanaf nu gelukkig onnodig bij Yourhosting! In dit artikel vertellen we je alles over hoe je snel geholpen wordt als je vragen hebt over je producten of diensten die je bij Yourhosting afneemt.

Chat met onze klantenservice

De afgelopen tijd hebben we gewerkt aan het verbeteren van onze dienstverlening. We willen je sneller kunnen helpen en daarom ligt vanaf nu de focus op onze online chat. Op onze website start je eenvoudig een chat met een van onze medewerkers. Via chat krijg je direct en dus zonder wachttijd een antwoord op je vraag. Bovendien kunnen onze medewerkers via de chat meekijken op je scherm (uiteraard alleen met jouw toestemming), waardoor je nog sneller geholpen bent.

Of stuur een appje

Naast onze online chat kun je ons gemakkelijk bereiken via social media zoals Twitter, Facebook en WhatsApp. Via onze website kun je ons gemakkelijk via een van deze kanalen een berichtje sturen. Onze medewerkers beantwoorden je vraag vervolgens zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 15 minuten.

En telefonisch contact?

Voorheen lag de focus van onze support vooral op de telefoon. Dit hebben we aangepast, omdat we merken dat we meer klanten sneller en beter kunnen helpen via de online kanalen. Komen we er via de chat of app niet uit, dan nemen we alsnog telefonisch contact met je op om je vraag te beantwoorden, net zo makkelijk. Wil je ons toch zelf bellen? Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00-17:00 uur. Houd dan wel rekening met langere wachttijden aan de telefoon. Omdat we onze focus verleggen naar de online kanalen is de bezetting op de telefoon lager.

Vind je antwoord op yourhosting.nl/support

Daarnaast zijn we op dit moment druk bezig met het uitbreiden van de supportpagina op onze website zodat we je ook via die weg beter van dienst kunnen zijn. De komende tijd maken we deze websitepagina overzichtelijker en breiden we de pagina uit met nieuwe vragen en antwoorden. Ook werken we aan het verbeteren van onze digitale assistent die je bovenaan de supportpagina ziet. Dit zodat je nog gemakkelijker antwoord vindt op je vragen.

We verwachten eind 2018 klaar te zijn met de verbeteringen aan de supportpagina.

We gaan ervanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over hoe je gemakkelijk contact met ons kunt opnemen. Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van dit artikel of heb je suggesties voor verbeteringen van onze dienstverlening, dan horen we dat natuurlijk graag.

Meer veiligheid, snelheid en service - Nieuwe tarieven

26 september 2018

Als Yourhosting willen we jou helpen om online zo succesvol mogelijk te zijn. We verbeteren continu ons netwerk en onze dienstverlening zodat jij onbezorgd, snel en veilig bezig kunt zijn met jouw online activiteiten. Dit is wat we hebben gedaan in de afgelopen tijd:

Meer veiligheid

  1. Patchman is gekoppeld aan alle hostingservers. Hierdoor worden (potentiële) kwetsbaarheden aan websites proactief gedetecteerd en verholpen.
  2. Een nieuwe backup omgeving zorgt ervoor dat jouw data nog beter beschermd is tegen eventuele calamiteiten.
  3. Gratis SSL is beschikbaar voor ieder shared hostingpakket. Met een SSL-certificaat worden gegevens van bezoekers versleuteld verzonden.
  4. De prijzen voor SSL-certificaten met extra functionaliteit als Eigen SSL, Wildcard SSL en Comodo EV SSL zijn fors verlaagd.

Meer snelheid

  1. We zijn sinds kort overgestapt op PHP 7. Dit maakt websites op basis van populaire software zoals WordPress, Drupal en Joomla! nog sneller.
  2. Onze complete infrastructuur is gevirtualiseerd zodat we sneller en beter in staat zijn om jou van de beste performance en uptime te voorzien.
  3. In augustus 2018 zijn we uitgeroepen tot snelste webhoster van Nederland.

Meer service

  1. We zijn continu bezig met de doorontwikkeling van supportkanalen als chat, WhatsApp en social media én voorzien jou van up-to-date (video)handleidingen.
  2. Bij iedere domeinnaam krijgt je een gratis website en online backup.
  3. Uitgaande mailserver (SMTP) is nu standaard inbegrepen bij alle shared hostingpakketten (incl. S en XS), e-mail pakketten (incl. 1) en MijnWebsite pakketten (incl. Start).

We hebben veel geïnvesteerd in service, snelheid en veiligheid. En dat blijven we ook doen om de beste dienstverlening te kunnen garanderen. Onze nieuwe tarieven, die vanaf nu gelden, liggen hiermee in lijn. De prijswijziging gaat voor verlengingen van bestaande klanten in per 1 oktober. Dus op de eerste factuur die over deze periode gaat, is deze wijziging zichtbaar.

De nieuwe tarieven zijn te vinden op onderstaande pagina's:

Meer informatie over Intel-lekken

15 augustus 2018

We kunnen ons voorstellen dat je naar aanleiding van het nieuws omtrent de lekken in Intel-processoren vragen hebt. Bijvoorbeeld wat het voor jou en je diensten bij Yourhosting betekent. We hebben daarom een blog geschreven waarin we uitleggen wat de lekken inhouden en wat ze voor jou betekenen. 

> Lees het blog over de Intel-lekken

Meer informatie
Op onze statuspagina geven we regelmatig updates over de status van werkzaamheden die we uitvoeren naar aanleiding van de Intel-lekken.