Home Zoeken Domeinnamen en SSL E-mail Hosting & VPS Website Office 365 Cloud & Backup Over ons Support Inloggen

Administratief

Verhuizen

Kan ik mijn huidige e-mailomgeving verhuizen naar Yourhosting?

Ja, dat kan. Easymove is dé verhuistool waarmee u eenvoudig uw e-mail, e-mailmappen, contacten, notities, taken en agenda verhuist naar uw Exchange Online-omgeving bij Yourhosting. Uw huidige instellingen, zoals mailboxen, aliassen en mailinglijsten kunt u niet overzetten. Voordat u uw account kunt overzetten, maakt u eerst mailboxen aan in de Exchange Online-omgeving.

Lees meer over Easymove

Bestellen / facturen

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Direct na uw bestelling staat uw factuur klaar in Mijn Account. In Mijn Account kunt u deze direct online betalen, bijvoorbeeld met iDEAL, PayPal of creditcard.

Hoe voeg ik nieuwe licenties toe aan mijn huidige Exchange Online-account?

Nieuwe licenties vraagt u eenvoudig aan via onze website. U ontvangt een e-mail wanneer de nieuwe licenties zijn toegevoegd aan uw account. Dit kan een paar minuten duren.

Hoe bestel ik (extra) Exchange Online-licenties?

  • Ga naar de website;

  • Klik op ‘Bestel’ bij de gewenste licentie, u gaat nu naar de shop;

  • Kies het aantal gewenste licenties. Klik vervolgens op 'Toevoegen';
  • Klik op 'Ga verder';

  • Maak een account aan of vul in de blauwe kolom uw gegevens in en klik op 'Inloggen';

  • Selecteer uw betaalwijze en ga akkoord met de algemene voorwaarden;

  • Klik op 'Bevestigen en betalen';

  • Uw licenties worden binnen een paar minuten uitgeleverd.

Hoe kan ik betalen?

Bij uw eerste bestelling kunt u uw factuur betalen met iDEAL, PayPal of creditcard. Als uw account eenmaal geactiveerd is, past u op elk gewenst moment de betaalwijze aan. Vanaf dat moment is het ook mogelijk om te kiezen voor automatische incasso of bankoverschrijving.

Wat is het verschil tussen maandelijkse en jaarlijkse betaling?

Er zijn verschillende betalingsopties beschikbaar om u de meeste flexibiliteit te bieden. De Exchange Online plans zijn beschikbaar met maandelijkse en met jaarlijkse betaling.

  • Maandabonnement: u betaalt per maand en kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen.
  • Jaarabonnement: u registreert zich voor een abonnement voor één jaar, het bedrag wordt dan in één keer in rekening gebracht. Bij sommige pakketten ontvangt u een korting wanneer u dit per jaar afneemt.

Krijgen bedrijven volumekortingen?

Ja, vanaf 50 licenties krijgt u van ons een korting. Neem hiervoor contact op met onze salesafdeling via 038-2305010.

Verlengen / opzeggen

Wordt mijn licentie automatisch verlengd?

Uw licentie wordt automatisch verlengd. Heeft u een maandabonnement, dan verlengen we de licentie met een maand. Jaarlicenties verlengen we weer met een jaar. Wilt u uw licentie opzeggen, dan ontvangen wij uw opzegging graag minimaal één maand van tevoren via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account.

Hoe lang behoud ik mijn e-mail en data als ik mijn Exchange Online-abonnement opzeg?

Wanneer u uw abonnement opzegt, blijft uw Exchange Online-omgeving nog 30 dagen na de opzegdatum actief. In die 30 dagen heeft u nog toegang tot uw e-mails en data. Na 30 dagen wordt alle data vernietigd.

Wordt een licentie per direct opgezegd of per einde contract?

De opzegging geldt per einde contract. De resterende tijd van uw contract kunnen helaas wij niet crediteren. U kunt de resterende tijd tot uw contract afloopt natuurlijk nog wel volop gebruikmaken van uw licentie.

Hoe kan ik opzeggen?

U zegt uw licenties op via ‘Mijn cloudproducten’ in Mijn Account. Klik achter het juiste pakket op ‘verwijderen’. Uw producten worden per einde looptijd opgezegd. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer uw producten zijn opgezegd.

Vragen Exchange Online

Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018

Prijzen incl. btw tenzij expliciet anders aangegeven © 2018