SoHosted is nu Yourhosting

SoHosted is vanaf 27 september 2022 Yourhosting! Samen met Yourhosting kunnen we je nog beter helpen om jouw bedrijf of website succesvol te maken! Alle klanten van SoHosted hebben hier eerder een e-mail over ontvangen. Heb je deze e-mail gemist? Hier lees je meer informatie.

Je regelt straks alles via yourhosting.nl in plaats van via sohosted.com. Als je sohosted.com probeert te bezoeken word je voortaan doorgestuurd naar yourhosting.nl. Hierdoor veranderen er een aantal zaken. Op deze pagina lees je hier meer informatie over, lees deze pagina daarom goed door.

Wat verandert er voor mij als klant?

Hieronder leggen we uit wat er precies voor jou verandert als voormalig klant van SoHosted. Heb je een vraag over de overgang van SoHosted naar Yourhosting? Dan vind je hier het antwoord.

Inloggen op Mijn SoHosted via Yourhosting.nl

Je kan nog steeds gebruikmaken van de vertrouwde Mijn SoHosted omgeving (voortaan Mijn Yourhosting) om je diensten en administratie te beheren. Wil je inloggen op het voormalige Mijn SoHosted? Dit gaat vanaf 27 september via Yourhosting.nl.

Klik rechtsboven op ‘Inloggen’ -> ‘Mijn Account’ en vul de bij jou bekende inloggegevens in van Mijn SoHosted. Je wordt na het invullen van de juiste gegevens doorgestuurd naar Mijn Yourhosting (voorheen Mijn SoHosted).

Ben je je wachtwoord vergeten? Deze kun je opvragen door bij het inlogscherm te klikken op wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Een bestelling plaatsen met je Mijn SoHosted account

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen binnen je huidige account dan is dat nog steeds mogelijk. Dit kun je doen door in te loggen op Mijn Yourhositing (voorheen Mijn SoHosted) via Yourhosting.nl (zie hierboven). Na het inloggen kom je in Mijn Yourhosting (voorheen Mijn SoHosted) waar je een bestelling kunt plaatsen zoals je gewend bent.

Wil je een dienst bestellen die door Yourhosting wordt aangeboden maar niet beschikbaar is in het oude klantenpaneel, zoals Office 365, ga dan naar Yourhosting.nl en bestel daar je gewenste dienst. Tijdens het bestellen geef je aan dat je een nieuwe klant bent in plaats van een bestaande klant. Je hebt vanaf dat moment twee accounts, maar die kunnen we op een later moment weer samenvoegen zodat je alles onder één account kunt beheren.

Contact opnemen met de klantenservice

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Je kunt vanaf nu je vragen stellen via yourhosting.nl. We zijn natuurlijk bereikbaar per telefoon, live chat en ons contactformulier.

Meer manieren om contact op te nemen
Je kunt nu ook contact opnemen via WhatsApp, Facebook en Twitter. Ruime keuze dus, zodat je contact kunt opnemen op de manier die jij het prettigste vindt. Wij zorgen ervoor dat je een medewerker krijgt te spreken die jou het beste kan helpen. Dit betekent dat de kans groot is dat je een vertrouwde medewerker spreekt die je al kent van SoHosted. Zo kunnen we je snel en goed helpen als je een vraag hebt.

Inloggen op webmail

Je kunt nog steeds met je bestaande gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op je webmail;

  1. Ga naar https://webmail.yourhosting.nl/;
  2. Vul je e-mailadres in en klik op ‘volgende’
  3. Vul je bestaande wachtwoord in en log in.

Maak je gebruik van externe nameservers of heb je een Windows-hostingpakket? Klik dan hier voor meer informatie over het gebruik van webmail, het instellen van je e-mailhandtekening en het overzetten van contactpersonen.

SoHosted expert service

De SoHosted expert service is bij Yourhosting beschikbaar onder de naam Webmasterservice. Kom je er niet helemaal uit met bijvoorbeeld een verhuizing, het updaten van WordPress of het installeren van SSL? Dan staat onze Webmasterservice voor je klaar! Je kunt de Webmasterservice eenvoudig aanvragen via ons contactformulier. Op onze pagina over de Webmasterservice lees je hier alles over.

Veelgestelde vragen kennisbank

De veelgestelde vragen over SoHosted gerelateerde diensten zijn voortaan beschikbaar op de kennisbank van Yourhosting. Hier vind je de antwoorden op veelgestelde vragen die specifiek gerelateerd zijn aan SoHosted. Klik hier om de veelgestelde vragen te bekijken.

Heb je specifieke vragen over de overgang van SoHosted naar Yourhosting? Klik dan hier.

Wat verandert er nog meer voor mij?

Communicatie uitingen worden vanaf nu vanuit Yourhosting verzonden. Hierbij kun je denken aan e-mails, facturen etc. Ook noemen we het vertrouwde Mijn SoHosted voortaan Mijn Yourhosting.

Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij

Heb je een vraag over de overgang van SoHosted naar Yourhosting die hier niet wordt beantwoord? Hier vind je meer veelgestelde vragen over de overgang naar Yourhosting. Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.