Support


Vul hieronder in waar je hulp bij nodig hebt en bij welk merk je klant bent.

Waar heb je hulp bij nodig?Bij welk merk ben je klant?
Zoeken

Actuele veelgestelde vragen

Site Pro

Site.pro is ons pakket waarmee je zelf snel en eenvoudig een eigen site maakt. Je hebt hiervoor dus geen WordPress nodig of kennis van webdesign. Je maakt via je klantaccount bij Yourhosting een website in je browser en kunt deze van daaruit direct online zetten.
Het pakket staat bij ons op de server. Je hoeft dus niks te downloaden of installeren. Ga naar je Mijn Yourhosting-omgeving zoek het pakket er bij in je product overzicht. Van daaruit kun je direct naar de applicatie om met het bouwen van je site te beginnen.
Er worden automatisch backups van je site gemaakt. Maar je kunt dit ook handmatig doen. Backup maken: Als je aan het werk bent met jouw website in Site.pro zie je in het menu de optie Publiceren. Als je hier op klikt zie je een menu met o.a. de optie Backup/Herstellen. Je kunt nu kiezen voor Backup downloaden en een backup van je site wordt opgeslagen op je computer.
Ga hiervoor naar Instellingen en klik op Favicon. Kies vervolgens een bestaande afbeelding of upload er eentje vanaf je computer. Klik tenslotte op Toepassen.
Er zit een versie van Site.pro inbegrepen bij al onze hostingpakketten. Wil je een uitgebreider hostingpakket of heb je op dit moment nog helemaal geen hosting? Dan kun je upgraden. Je Site.pro website gaat dan gewoon automatisch mee. Lees meer over upgraden in dit artikel.

E-mail

Voor het instellen van je e-mailadres in je mailprogramma heb je natuurlijk een e-mailadres nodig. In de Hostingmanager vind je op de pagina 'Mail' een overzicht van de e-mailadressen die je hebt aangemaakt. De benodigde gegevens vind je hier terug. In sommige e-mailprogramma's staat er bij 'geavanceerd' of 'meer instellingen' ook nog het volgende:
  • Pad van de hoofdmap /
  • Prefix IMAP-pad /
  • Voorvoegsel IMAP-pad /
  • Hoofdmap
Vul hier niks in, dit veld moet leeg zijn. Staat er nu 'INBOX', haal dan de tekst weg zodat het veld weer leeg is. Sla de wijziging op.
Log in op je webmail via https://webmail.plesk.yourhosting.nl/ met de volgende gegevens:
  • E-mailadres
  • E-mailwachtwoord
Vanuit Plesk kun je ook inloggen op de webmail:
  • Log in op je klantomgeving bij Yourhosting en klik door naar de Plesk-Hostingmanager;
  • Ga in Plesk via het linkermenu naar de pagina 'Mail';
  • Je ziet hier een overzicht van alle e-mailadressen die je in dit pakket hebt aangemaakt;
  • Klik achter het gewenste e-mailadres op het enveloppe-icoontje aan de rechterkant;
  • De webmail wordt geopend. Vul de juiste e-mailgegevens in om in te loggen op de webmail.
Meer informatie nodig? Lees dan ons uitgebreide artikel.
Volg onderstaande stappen om een nieuw e-mailwachtwoord in te stellen:
  • Log in op je klantomgeving bij Yourhosting;
  • Klik door naar de Plesk 'Hostingmanager';
  • Ga in Plesk naar 'Mail';
  • Klik op de mailbox waarvoor je een nieuw wachtwoord wilt instellen;
  • Stel een nieuw wachtwoord in en klik op 'Ok' of 'Toepassen'. Gebruik altijd een uniek en sterk wachtwoord.
  • Lukt het niet om in te loggen met je nieuwe wachtwoord? Waarschijnlijk blijft het oude wachtwoord hangen in je browser (ofwel: programma waarmee je websites bekijkt). Wis dan het geheugen van je internetbrowser /cachegeheugen.
  • Zet je virusscanner, firewall of internet security helemaal uit. Bepaalde internet security tools in veel virusscanners laten geen cookies toe;
  • Controleer je Internet Explorer-instellingen. Zet 'Privacy' op "normaal niveau" en 'Beveiliging' op "standaard niveau";

Administratie

Payt is het grootste debiteurenbeheer platform van de Benelux die zich snel uitbreidt in Europa. Je kent Payt misschien wel als shirtsponsor van FC Groningen. Yourhosting werkt samen met Payt voor de optimale afhandeling van jouw facturen. Wij maken gebruik van de techniek van Payt; het beheer wordt geheel door ons verzorgd en je kunt met al je vragen en verzoeken bij ons terecht.
Om je facturen in te zien log je in op Mijn Yourhosting en ga je vervolgens in het menu links naar de optie Facturen onder het kopje Financiën. Zodra je hier op klikt kom je in een nieuwe omgeving waar je jouw facturen kunt inzien. Je ziet hier het totaalbedrag van alle openstaande facturen en als alle facturen netjes zijn voldaan zie je dit ook direct.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op.

Vermeld altijd je klantnummer, domeinnaam of e-mailadres waar je contact over opneemt.

Contact opnemen
 
Openingstijden:

Ma - Vr 09.00 - 17.00 uur