Laatste berichten

Bezoekers willen graag een snelle website en verwachten dit ook als ze jouw website bezoeken. Een snellere website zorgt voor een hogere conversie en een betere gebruikerservaring. Daarnaast speelt het ook een belangrijke rol bij zoekmachineoptimalisatie. Google geeft namelijk een hogere waardering aan snelle websites. Laadtijd is […]

Lees verder
SEA

Wat is SEA?

- 31 juli 2018

SEA staat voor ‘Search Engine Advertising’, vertaald in het Nederlands is dat ‘Zoekmachine adverteren’. SEA is een brede term want je hebt het niet alleen over adverteren op de zoekmachine van Google maar ook op andere zoekmachines zoals Bing van Microsoft. Kortom, wat is SEA? In ruil […]

Lees verder

Steeds meer websites stappen over naar een website met SSL-certificaat. Het overstappen van http naar https biedt veel voordelen en is in sommige gevallen zelfs noodzakelijk. Maar SSL heeft ook een positief effect op de vindbaarheid van je website in zoekmachines zoals Google. Waarom dat zo is? […]

Lees verder

Mixed content of gemengde inhoud ontstaat als je een SSL-certificaat hebt ge├»nstalleerd en je website over een veilige https-verbinding wordt opgevraagd, maar bepaalde onderdelen van je website over een http-verbinding worden ingeladen. In de basis wordt je website dus via https ingeladen, maar zijn er alsnog onderdelen […]

Lees verder

Hacks zijn aan de orde van de dag. De vraag is niet of er een poging wordt ondernomen om jouw website te hacken, maar vooral hoe je kunt voorkomen dat deze hack succesvol is. Volgens cijfers van SiteLock worden websites gemiddeld 22 keer per dag aangevallen. Dat […]

Lees verder